Löydä kohderyhmiä

Tee tehokasta uusasiakashankintaan kohdistamalla markkinointi oikeaan kohderyhmään.

Voit valita kolmesta eri lähderekisteristä: kuluttajat, ajoneuvojen haltijat ja yrityspäättäjät. Kohdennuksen voi tehdä useilla eri kriteereillä, taustatiedoilla ja aluerajauksilla.

Kontaktissa suunnittelet minkälaisia henkilöitä haluat tavoittaa. Näet heti kohderyhmän koon sekä hinnan ja voit tehdä tilauksen saman tien.

Ajoneuvojen ja ajokorttien haltijat Trafista

Tavoita haluamasi ajoneuvojen ja ajokorttien haltijat. Voit lähestyä kohderyhmää printtisuoralla tai puhelimitse.

Trafi-kohderyhmiä voit suodattaa esimerkiksi:
  • merkin, malli ja ajoneuvotyypin mukaan
  • katsastuksen ajankohdan perusteella
  • asuinpaikan tai muun demografisen tiedon mukaan.

Nimet ja osoitteet väestörekisteristä

Tavoita nykyiset ja tulevat asiakkaasi henkilökohtaisesti: suunnittele kotiosoitteeseen lähetettävä printtisuora.

Kohdentaa voit esimerkiksi:
  • demografiatiedoilla
  • talouden koon ja tulojen mukaan
  • asuntojen ja rakennusten tiedoilla

Yrityspäättäjät

Kontaktissa voit hyödyntää markkinoiden ainoaa B2B-kohderyhmärekisteriä, joka sisältää kaikkien toimivien suomalaisten yritysten tiedot sekä vastuualueittain selvitetyt päättäjät yhteystietoineen.

Sopiva kohderyhmä löytyy esimerkiksi:
  • yrityksen koon, tyypin ja toimialan mukaan
  • liikevaihdon perusteella
  • vastuualueen päättäjätiedon avulla.

Arvioi kohderyhmän hinta

Kuinka paljon kampanjasi maksaa? Laskurillamme voit arvioida suorapostituksesi kustannuksia. Tulokset ovat suuntaa-antavia. Tarkan hinnan näet, kun kirjaudut Kontaktiin. Huomioithan, että hintaan lisätään vielä painokustannukset.

Kirjaudu sisään
tai rekisteröidy nyt
ja aloita kampanjasi heti!
Dataa ja markkinointia
9/22/2020

Asiakasymmärrys – tyhjänpäiväinen taikasana vai strateginen arvolupaus?

Asiakaskeskeisyys, asiakasymmärrys, customer insight – sanat koristavat yhä useammin yritysten boilerplatea, verkkosivuja ja käyntikortteja. Mutta millä keinoin asiakasta voi oikeasti oppia ymmärtämään ja miten yritykset voivat kääntää ymmärryksen parhaiten hyödykseen?

Lue koko case